Back to the 1920´s

Heute zeige ich euch wieder mein DT Werk für Creatalicious Challenges. Dieses Mal war es nicht einfach für mich, denn das Thema lautet back zu the 1920´s. Ich habe keinen einzigen Stempel den ich benutzen könnte. Deshalb habe ich mich mal im Netz umgeschaut und habe dieses ganz tolle Bild gefunden. Es ist ein Freebie und hier könnt ihr es und natürlich auch andere finden. Probiert es aus – es ist nicht schwer *ggg*
Meine Karte passt auch zu folgenden Challenges:Irishteddy´s – Flowers
Scrapcard – Fotoinspiration
Sunday sketch and stamp – Sketch
Southern girls – Happy Birthday
Simon says – Anything goes
NSS – Ribbon

Danke für´s Schauen und habt ein tolles Wochenende.

*** *** ***


I show you my DT project for Creatalicious Challenges. It wasn´t easy for me because the challenge calls back to the 1920´s. I don´t have any stamp for this theme. I found this blog with lots of freebies and I have used one. Try this challenge – it isn´t difficult *ggg*

My card also enters the following challenge:

Irishteddy´s – Flowers
Scrapcard – Fotoinspiration
Sunday sketch and stamp – Sketch
Southern girls – Happy Birthday
Simon says – Anything goes
NSS – Ribbon

Thanks for coming and have a nice weekend.

8 Gedanken zu „Back to the 1920´s“

  1. This is such a brilliant birthday card Nadja,I love the vintage look,you are soooo clever!,thanks for sharing it with the Southern Girls this week! Happy crafting,Julie.x

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.